Polityka prywatności

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

W związku z obowiązkiem informacyjnym, określonym w art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej „RODO”, mając na uwadze fakt Pani/Pana dotychczasowego współdziałania z Przedsiębiorstwem Metali Nieżelaznych BOBREK sp. j. Krzysztof i Paweł Kleszcz, Bronisław Koźbiał oraz fakt zgromadzenia w jego toku Pani/Pana danych osobowych (obejmujących Pani/Pana dane kontaktowe), a nadto szanując Pani/Pana prywatność oraz dbając o to, aby wiedział(a) Pan(i), kto i w jaki sposób przetwarza Pani/Pana dane osobowe, przedstawiamy poniżej informacje, które pomogą Pani/Panu powyższe okoliczności ustalić i bliżej wyjaśnić.

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Metali Nieżelaznych BOBREK sp. j. Krzysztof i Paweł Kleszcz, Bronisław Koźbiał z siedzibą w Bobrku, pod adresem ul. Krakowska 1a, 32-661 Bobrek, NIP 5491826024, zwana dalej: „Administratorem Danych”. Może się Pani/Pan skontaktować z Administratorem Danych w sprawie ochrony danych osobowych na wskazany wyżej adres jego siedziby, a dodatkowo pisząc na adres e-mail: bobrek@bobrek.com.pl lub dzwoniąc pod numer: +48 33 846 44 03.

2. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora Danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w postaci zawierania i wykonywania przez Administratora Danych umów ze swoimi kontrahentami, prowadzenia korespondencji handlowej.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w następujących celach:
• nawiązania z Panią/Panem relacji handlowej,
• prowadzenie z Panią/Panem korespondencji handlowej,
• prawidłowa realizacja przez Administratora Danych umów z jego kontrahentem, będącym jednocześnie Pani/Pana pracodawcą,
• dochodzenie roszczeń na gruncie przepisów prawa cywilnego, o ile takie się pojawią,
• dla celów podatkowych (w razie takiej konieczności).

4. Administrator Danych przetwarza następujące kategorie danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą: dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, miejsce zatrudnienia).

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres istnienia stosunków handlowych z Pani/Pana pracodawcą, będącym jednocześnie kontrahentem Administratora Danych, a po ich zakończeniu przez okres 3 lat, licząc od dnia wykonania umowy zawartej przez Administratora Danych z kontrahentem będącym jednocześnie Pani/Pana pracodawcą bądź od ostatniego kontaktu z Panią/Panem, w zależności od tego, który okres upływa później.

6. Administrator Danych przekazuje Pani/Pana dane osobowe następującym kategoriom odbiorców: podmiotom, którym Administrator Danych ma prawny obowiązek udostępnienia przetwarzanych przez siebie danych osobowych, podmiotom przetwarzającym dane osobowe na podstawie zawartych z Administratorem Danych umów powierzenia przetwarzania, w tym firmom transportowym, dostarczającym przesyłki kurierskie, firmom informatycznym, jak również innym firmom współpracującym z Administratorem Danych, urzędom skarbowym.

7. Administrator Danych nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

8. Ma Pani/Pan prawo żądać od Administratora Danych dostępu do swoich danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jak również prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych (tj. w przypadkach określonych w przepisach RODO ma Pani/Pan prawo żądać, by Pani/Pana dane osobowe zostały przesłane przez Administratora Danych bezpośrednio innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe).

9. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Administratora Danych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, w sytuacji gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych, narusza przepisy RODO. Organem nadzorczym od dnia 25 maja 2018r. jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

10. Pani/Pana dane osobowe Administrator Danych otrzymał od swojego kontrahenta, będącego jednocześnie Pani/Pana pracodawcą, dla celów związanych z realizacją zawartych umów oraz istniejących stosunków handlowych pomiędzy kontrahentem będącym jednocześnie Pani/Pana pracodawcą, a Administratorem Danych lub bezpośrednio od Pani/Pana.

11. W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Administrator Danych nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania (tj. Administrator Danych nie będzie przetwarzał Pani/Pana danych osobowych w sposób zautomatyzowany, polegający na wykorzystaniu Pani/Pana danych osobowych do oceny przy podejmowaniu decyzji przez Administratora Danych).